Vytvořeny mimořádné vánoční termíny na Magnetickou rezonanci.

Pouze na vyšetření krční a bederní páteře.

•  mr@klinikajl.cz

Chirurgie páteře

Chirurgie páteře se zabývá problematikou onemocnění páteře s možností podrobné diagnostiky.

Neurochirurgie - ambulance chirurgie páteře

Ambulance chirurgie páteře se zabývá problematikou onemocnění páteře u dospělých pacientů s možností podrobné diagnostiky (RTG, CT, MRI, PET), návrhu semiinvazivní terapie či specifického operačního řešení sledující nejmodernější světové trendy. Nabízíme konzultace celého spektra páteřních diagnos – degenerativní onemocnění, nádory, vývojové vady, deformity, traumata.

MUDr. Roman Kučera má bohaté zkušenosti s operačním řešením výše zmíněných diagnos jako spondylochirurg na Neurochirurgickém oddělení v Nemocnici Na Homolce.

• Nejste spokojeni s výsledky dosavadní léčby Vašeho neurologického onemocnění?
  • Chcete vědět zda existuje možnost léčit Vaše onemocnění chirurgicky?
  • Máte podstoupit neurochirurgickou operaci a chcete znát ještě názor dalšího odborníka?
  • Potřebujete více ínformací o výsledcích a nebezpečích navrhované operace ?
  • Uklidnila by Vás informace, které neurochirurgické pracoviště u nás má nejlepší renomé u navrhovaného typu operace dle mínění samých neurochirurgů?
  • Chcete doporučit operatéra?
  • Potřebujete si jen v klidu podrobně pohovořit o všech aspektech svého onemocnění?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Chirurgie páteře

Klinika JL, s.r.o.
V Hůrkách 1296/10
Praha – Stodůlky

email:paterniambulance@gmail.com

Odběr novinek

Kdo jsme

Klinika Jana Leštáka je nestátní zdravotnické zařízení se sídlem na Praze 5 provozující řadu ambulantních specializací. Klinika má smlouvu se všemi zdravotními pojišťovnami. Oborem, který má na klinice nejdelší historii, je bezesporu oční oddělení, které bylo založeno MUDr. Janem Leštákem již v roce 1995. Naše klinika v současnosti   vytváří nejvíce odborných publikací a jako jediná klinika v ČR, je oprávněna používat označení FBMI ČVUT.

Partneři

Kde nás najdete